Mislim da je dobro da postoji ponuda, pa kome šta odgovara. Trenutno je brzi voz atrakcija kao gondola na Zlatiboru. I mislim da je i dobro i lepo što imamo tako nešto i što povezuje ova naša dva najveća grada. Bilo bi lepo da se tako povežemo sa Nišem, Skopljem i Solunom, Sarajevom i Podgoricom.
Petočlana porodica moze da ide kolima u Beograd stigne za 35-45 minuta svrati na jedan lep ručak, odveze se tačno do mesta ne samo do Ž. stanice, da se vrati u Novi Sad, kupi nešto za večeru. Sve to za pet povratnih karata po 1600 dinara.Naš soko nas vozi od ispred zgrade tačno do odredišta za mnogo manje para.
Nimi je na ruku ovaj voz. Al cu ipak nesto da kazem. Peking-Sangaj 1318km, brzina oko 350km/h, 84$.
Novi Sad-Beograd 71km, brzina 200km/h, 1000rsd.
Tolko.
Fala!
Do pocetka velikih radova na pruzi NS - BG putovao sam na posao svaki dan
a mesecna karta je bila oko 6000 dinara !
Molim nadlezne da vrate onaj voz i one cene.
Taman se radovali da se provozamo sa detetom do Novog Sada i uzivamo u voznji ali realno cena karte , kada ide porodica je bas mnogo … pa nemamo mi taj standard
Saberite se Vi i pročitajte sve ponovo. Napisao sam da sam se 2010. vozio BG vozom, a ne brzim vozom Novi Sad - Beograd. Napisao sam i da na Novom Beogradu može na istom peronu da se preseda sa voza Beograd - Novi Sad na BG voz do Autokomande, Vukovog spomenika itd. i da se za manje od sat vremena stigne od Novog Sada do Vukovog spomenika.
@Novosađan
Da, vozio sam se još od 2010. godine, kada je uveden, prvenstveno kako bi se izbegle gužve na Gazeli. Za 10-15 min se stizalo od Novog Beograda do Vukovog spomenika, u novom redu vožnje je predviđeno 11 minuta. Dok je redovno saobraćao (pre ove rekonstrukcije), bio je tačan u minut i najbrži način da se iz Batajnice, Zemuna, sa Novog Beograda stigne do Autokomande, Vukovog spomenika i celog Bulevara kralja Aleksandra.
@Bl
Brzi, tj. IC voz (5 polazaka po smeru) ne staje nigde osim na Novom Begradu, dakle Novi Sad - Novi Beograd - Prokop i putuje 36 min (33 do NBG). Ostali staju i na drugim stanicama. Za funkcionalno pismene (ko ume da čita tabele i grafikone) ovde sve lepo piše: https://infrazs.rs/pristup-infrastrukturi/red_voznje_2019-2020-2-2-2/.
Pogrešna Vam je pretpostavka o 95% ljudi koji idu u centar. Putujem autobusom jedanput nedeljno. Polovina ljudi izađe u Zemunu, a ostali na BAS-u. Dakle, manje od 50% ljudi ide u centar (pritom, ko izađe na BAS-u možda ide na Zvezdaru, Voždovac itd.).
Nisu na Novom Beogradu samo IT firme, ima raznih firmi koje rade uobičajeno.
ali Prokop.... kakav fail, strasno.
Takav je luksuz bio doci na onu staru glavnu stanicu, ovo je tako jadno.
Da su bar uveli neke brze, ceste autobuse da rese to... ali nista. Sramota
Ovde će biti 150+ komentara a verovatno je većini promakla vest na ovom isto portalu:
"Poslanici danas o predlozima zakona o kreditima: Zaduživanje od 1,83 milijarde evra"
https://www.021.rs/story/Info/Biznis-i-ekonomija/296860/Poslanici-danas-o-predlozima-zakona-o-kreditima-Zaduzivanje-od-183-milijarde-evra.html
“Brza pruga od NS prema BG ne treba onima koji ništa i ne rade i koji ne plaćaju porez jer ne zarađuju baš ništa ni za sebe ni za ovu državu.”
Да ли свестан шта си написао?
Ми Сремци, који смо остали без својих железничких станица, отплаћиваћемо кредит, а изгубили смо могућност коришћења железнице!!!
Наше генерације ученика, студената и радника, користило је железницу све до овог “златног” доба!
Uvek me rastuži kada čitam komentare na ovom portalu. Brza pruga od NS prema BG ne treba onima koji ništa i ne rade i koji ne plaćaju porez jer ne zarađuju baš ništa ni za sebe ni za ovu državu.
Ja dosta putujem u BG poslom, a takođe i u Budimpeštu pa bi volio što pre da se izgradi i ta pruga, a vi ostali sedite kući na za kući niste.
Ne znam kakve majke rađaju ove zlurade jezike i kako takvo palančko razmišljanje uopšte uđe u nečije glave. Ne znam kako nekima Fric i Hans iz Nemačke postanu bliži od Marka i Dušana iz Beograda. Svašta sam doživio ali Srbe nikad nisam mogao da shvatim.
1600 dinara plus taksi od Prokopa do centra BG i nazad 3000 dinara = 4600 dinara. To je cena koju nam je omogucio predsednik,
Da li su Beogradjani toliko bili inertni i dozvolili da izgube zeleznicku stanicu. A cela Srbija placa zaduzivanje Srbije za Beograd. Ima li pameti Beogradjani? Glasamo za povratak zeleznicke stanice- ali svi!
Jedno je čiko kad lažeš, a drugo je kad lako proverljivu laž ponavljaš kao papagaj, to je već ozbiljna bolest. Naravno, prihvatljiva je i opcija da zapravo ne umeš da koristiš google maps, nisi se ni do sada pokazao naročito bistar. To i sada demonstriraš odvalama kako se ovo može popraviti promenom par autobuskih linija i šepurenjem kako znaš šta Beograđani znaju, a svaki dan je ovde jasno da nemaš mnogo veze ni sa gradom u kojem si navodno živeo.
Lemi sinko, da malo vise citas sta se pise a ne prosipas skojevske parole video bi da je Prokop zapocet jos pre nego sto se Vucic rodio. Vucic samo po potrebi koristi tudje ideje. U jednoj od epizoda Drzavnog posla se pojavljuje Marko Milacic kao ucesnik rijalitija u kom mu Boskic smeta pa ga stalno casti sa "Klosaru, klosaru, klosaru". Tako i ti (malo sa jednim nickom, malo sa drugim) po komentarima prosipas to "Vucicev pitomac" kao vrhunsku ideju tvog umnog dostignuca.
“polozaj Prokopa kao medjugradske stanice iako nije idealan je za vecinu njih prihvatljiv, nalazi se u sredistu grada i u blizini najvaznijih saobracajnih cvorista.”
Mislim da je ovaj direktan voz od NS do BG prvenstveno namenjen poslovnim ljudima pa je zato i ovo cena, neko je napisao da je mesecna oko 6500 sto je skroz ok. Ne znam da li niko ne cita tekst ili sta ali pise da ce biti tri "linije" ovaj direktan, jedan koji staje na neke stanice sto ce verovatno biti veca mesta kao npr petrovaradin, indjija, pazova i bice voz sto staje na svaku stanicu. Ti vozovi sa vise stajanja ce biti jeftiniji pa nek svako bira sta mu odgovara. Usluga i voznja ce svakako biti bolja i prijatnija nego ranije a moguce i brza cak i na tom vozu sto svuda staje.
Klik na google maps i krenes pjehe (sto bi vi Bosanci rekli) od Prokopa, pasarelom (pesacki most) preko autoputa, zatim kroz Klinicki centar Srbije, dalje Deligradskom ili kracim putem Katicevom, pored Mekica i gled, eto te na Slaviji centralnom gradskom trgu a daljinomer pokazuje 1200m (ok, nije 1100 ali je ipak dosta manje od tvojih 2km) i 19 minuta. OK, mozda smo ja i google glupi ali ni ti nisi genije jer to niko nije jos dokazao pa si najmanje u nasoj kategoriji.
Kolosalna glupost je da je zeleznicka stanica izgradjena na pogresnom mestu jer ne postoje autobuske linije do nje, valjda je lakse uvesti tih nekoliko linija do zoo-vrta i trznog centra Usce koje trazi nezadovoljna novosadska masa nego smestiti zeleznicku stanicu na Kalis. Beogradska zeleznicka stanica ponajvise postoji zbog samih Beogradjana a polozaj Prokopa kao medjugradske stanice iako nije idealan je za vecinu njih prihvatljiv, nalazi se u sredistu grada i u blizini najvaznijih saobracajnih cvorista.
Pričaš poluistine i gluposti, kao i svaki put kad se oglasiš. Prokop je od Slavije udaljen jedno 2 kilometra peške, a dobra 3 kilometra prevozom; da ne govorimo o tome da si izabrao Prokopu najbližu tačku užeg centra Beograda, pa opet nije ni blizu isto. A to kad je i šta "planirano" je bespredmetno: da bi Prokop ispunio tu famoznu svrhu za koju je planiran još 60-tih, potrebno je potpuno preuređenje mreže gradskog prevoza, promena funkcija ulica i ko zna šta sve još ne; znači u ozbiljnoj zemlji posao od jedno 5 godina, a u ovoj nedostižna sanjarija. Možda uopšte nije slučajno što nijedna vlast do ovih lopuža nije mislila da je najpametnija ideja sprovoditi to u delo.
A lepo je što se toliko ponosiš studiranjem u Beogradu, ali s fakulteta (i ovdašnjeg i tamošnjeg) su izašle i gore neznalice od tebe, pa nikom ništa.
Nekoliko ljudi ovde napisa da zel.stanica Prokop bez metro linije nicemu ne sluzi, jel' to znaci da se zalazu za gradnju metroa u BGD? Ocito niste culi staru narodnu "NS radi BGD se gradi"...
Jedva čekam da sednem na bicikl, udjem u voz, budem za pola sata u BG-u, i posle mi je sve na 10min vožnje bajsom.
Gospodski, toga sam se nagledao u Evropi, i jedva sam čekao da se završi ova pruga.
Prava poslastica za bicikliste.
Voz sa polaskom iz Bg ka NS pičiće 980 km/h i trajanje putovanja bice 16h..A nazad iz NS via Bg pičiće 35 km/h i stizaće za okruglo 21 minut!Cena karte će biti 15 milijardi dinara iz 1993-će.
Karta u 1.klasi (slicna usluga ovom buducem na relaciji NS-BGD) izmedju Stutgarda i Hajdelberga ( 78km, slicno BG-NS) u non-stop jednom pravcu 28.10 eura u jeftinijoj varijanti, skuplja 39.40 eura.
(proverljivo na sajtu https://reiseauskunft.bahn.de)
Ako se vec pozivate na Evropu, morali bi da nesto i znate o njoj i da to bude istinito. I ovo nema veze sa cenama u Srbiji, cisto sto mrzim kada ljudi lupaju "u Evropi je tako", a nije tako.
Hajde manje vise sto je karta vecini skupa, takav je standard u Srbistanu no meni kao balvan u oko upada zalopojka komentatora da je Prokop "bestragija, nigdina, bogu iza nogu..". Jeste, kad od Beograda znate samo Knez Mihajlovu i deo do Usca na NBGD. A kad razmislis (i pogledas mape ako ne znas grad) vidis da je recimo stanica u Prokopu od Slavije 1.1km odnosno na slicnoj udaljenosti stanice u NS od Zmaj Jovine. Priznajem da nikad nikad nisam pesice ili busom isao od Prokopa do Slavije ali jesam od obliznjeg (Prokopu) stadiona JNA do Slavije i da je sem malog uspona pored hrama Sv.Save slican napor od stanice u NS do Porte.
Za informaciju pucanstvu, nije Vucic smislio Prokop (jeste BG na vodi), Prokop je jos '60-tih zamisljen kao okosnica zeleznickog saobracaja u Beogradu, izbuseni su tuneli kroz Topcidersko brdo, izgradjen je zel.most preko Sajma, pocela je gradnja stanice (koja ni 50+ godina od pocetka nije zavrsena). Stanica je pozicionirana na strateskom mestu za buducu saobracajnu mrezu grada (jos '60-tih je planiran unutrasnji magistralni prsten ciji je deo most na Adi, blizina autoputa, bul.Voj.Misica, Slavije, Autokomande, blizina buduce metro linije sa Banovog brda itd). Znaci, sve to si zamislili urbanisti jos '60-tih ali kao i za sve ostalo, Srbija je izgubila 2-3 decenije zbog Milosevica i svih ostalih posle njega. Napomena: dijasporac je bio student krajem '80-tih na fakultetu u BGD gde se ovo izucavalo.
Evo nesto u korist projekta od ljubitelja zeleznice,ovo je tek jedna manja deonica,koja ce imati smisla kada se izgrade kvalitetne i brze pruge do Peste,Ljubljane,Sofije,Soluna…Pa da se uvedu i restoran i spavaca kola na relacije Istanbul,Atina,Minhen…Autovoz Minhen istanbul 18 h .Recimo 9 h voznje Od Bg do Atine,ili 5 sati do Soluna bi bilo extra,no deluje kao neka nedostizna buducnost.Moralo bi se malo vise pristupiti EU pa onda mozda jednog dana…Ovo glupiranje do Prokopa ne,ali Do Beca za 5 sati extra.Ns-Bec 4.30h voznje.
kada imam vise od jedne destinacije, najcesce parkiram auto na parkingu iza savanove (koji kosta... u pm), jer lako i brzo sletim sa autoputa, pa zovem taxi.
jer je ludo&nezaboravno iskustvo haos po bg ulicama, pogotovo u vreme spiceva (jutarnji-poslepodne), ponekad izgubim po sat vremena back&fort, plus se iznerviram , itd
bogami, ja cu ga koristiti.
dodje isto (ili cak manje) a mnooogo manje cimanja, ne drzim volan po sat vremena tamo i nazad, vec mogu nesto pametno uraditi.
@Nebojsa
880 dinara može da bude eventualno Lastom. Kasni bar 10 min, čak i kad je suvo. Često nema konduktera pa vozač potroši 10 min na naplaćivanje karata u Zemunu. Na kraju teško može da stigne za manje od sat i po, a preko Inđije treba mu i sad vremena. Dakle, 3-4 puta duže od ovog voza.
@Vera
Jeste, pa kad krene da kupi ljude sa Vidikovca, Miljakovca, Karaburme, iz Mirijeva, Borče, Bloka 45 itd. Samo zamišljam obilazak svih beogradskih naselja. Verovatno neki Fiat Multipla, nagurano po pet ljudi.
Meni je ovo sasvim u redu... ko hoce da plati 1000 din za voz koji nigde ne staje neka plati, ko nece ima ova dva sto staju na stanicama. Neko ko ima novac ili ne ide tako cesto u Bg on ce platiti da brzo stigne. Jedino taj Prokop... ali valjda ce jednom biti i neki metro u Beogradu pa i to nece biti daleko :)
Za te pare mogu da kupim dizela da predjem 200 km , neandertalcu toliko ti i imaš u dva pravca do novog sada . A gospodin koji pametuje da je 180km vozom u nemačkoj 5eura , čisto da mu poručio da ta kilometraža Kosta 20-30 eura u sporom , 40-50 u brzom vozu, napusti neki put zemlju pa ćeš i sam videti, nemoj saznavati "o nemačkoj" od komšije pored kad se vrati...
Смешни су ми ликови који траже у Србији 300кмч возове. хахаха Па није ово Француска па да је раздаљина између два већа града већа од 200км. Ено брзи воз OBB RailJet од Беча до Пеште не прелази никада 200кмч. Лично сам се у то уверио. Највише су брзине око 160кмч.
Што се цене карте тиче за наш џеп је прескупо. У рангу је са ценама у ЕУ, али тамо је стандард знате и сами какав. Иначе на западу седнеш испред рачунара, купиш карту данима раније и добијеш јефтиније. Како се ближи дан пута карта је све скупља. Мада 80км пруге је смешно за тако нешто. Кад се направи брза пруга кроз целу земљу, онда ће то имати смисла.
У сваком случају за 1600 динара до БГ и назад колима превеш 5 људи.
Garnitura je kostala 21 milion EUR. Potrebno je da preveze oko 2 miliona putnika da bi se nadoknadio samo taj trosak. Kako izgleda bilo sta kada tuda prodje 2 miliona ljudi? I gde uopste naci tolike putnike? A nabavljene su jos dve takve. Ugradnja je bila fantasticna!
200 km/h ce se kretati svega 42 km (ako i to bude moguce), odnosno, 15 minuta od Batajnice do Karlovackih Vinograda.
Molim sve kojima je ovo mnogo za kartu da se vrate u svoje selo odakle su dosli u grad i onako cete da unistite te vozove iz mrznje koju ni sami nemozete da objasnite .
Do sada nam je bilo jeftinije da idemo porodičnim automobilom, a sada ću iznajmiti limuzinu sa vozačem na ceo dan u Beogradu- dođe mi tu negde kao vozna karta
Tako je to kad ti "struka" i "pamet" vode državu, mi obrazovani posmatramo sa strane, biznis plan im je samo onako jako "važan" termin koji dobro zvuči da narod pomisli kako su oni pametni i sveCki ljudi... :))))
Za ove koji pričaju da je voz svuda najjeftinije prevozno sredstvo.
Povratne karte:
Zagreb Karlovac - ćirom (oko 70km/h) - 55km 1350din
https://prodaja.hzpp.hr/en/Ticket/TicketAndOptions?StateBasketId=ac6c1d6d-49fa-4c03-ba2b-90aa54a3e5a9
Bratislava Beč - lošim vozom koji ide oko 100km/h -80 km 4800din
https://www.raileurope.com/en/selections/9629742/edit
@Biciklista verovatno nije pogresio, nego je 'bicikla' lokalizam. Predpostavljam sa severa Backe. Ne rugajte se.
Inace, komentar je sasvim na mestu. Postoje vagoni koji imaju nekoliko mesta za bicikle. Verovatno ih nasi kratkovidi nisu uzeli, niti ce. Najnormalnija stvar je da dodjes do stanice biciklom, utovaris na voz i kad sidjes nastavis da vozis. Znam da bih ja sigurno koristio. Provozam se par desetina km u jednom smeru, udjem u voz i vratim se kuci.
Od mog stana u NS-u do centra BG-a, mi kolima treba oko 1:15, neka bude sat i po. Da vidim koliko bi mi trebalo vremena da odem do Z stanice u NS, sacekam voz, putujem do Prokopa, i onda nadjem javni prevoz do centra.
Takodje, gorivo + putarina me izadju oko 2200 din, oba smera. Dakle, vec za 2 osobe se debelo isplati, da ne pricam o prakticnosti i vremenu.
Provozacu se vozom jednom zbog atrakcije, i to ce biti to.
Da se ne lazemo, i u Evropi je voz skup, skuplji od autobusa, ili kola za vise osoba. Ali tamo i sve drugo funkcionise, red voznje, presedanja, gradski prevoz u svakom gradu, pa ljudima nije zao da daju vise novca, da se ne bi maltretirali kolima po saobracaju. S tom 'malom' razlikom, sto oni imaju vise novca.
za finansiste.
Uzmimo da po ceni od 1.000 din u jednom pravcu njih 150 hoće i može da plati, a po ceni od 500 din njih 300 heće da se voze - zarada železnice je 150.000 u oba slučaja. Ajde da vidimo sa povratnom: njih 150 u jednom pravcu hoće/može da plati 1.600 din, a duplo više njih povratnu po 800 din - zarada opet ista, 240.000. A njih 300 bi još da kupe po kafu i sok, možda i pljesku. To mu dođe dodatna zarada. Uz to ne zagađujemo životnu sredinu automobilima u pokušaju da nađemo parking po Bg... Elem, zar je manje više, a više manje. Nije! Spustite cenu karte, aman. Voz nije za elitu, već za ljude.
vozio sam se ovakvim vozom nekoliko puta i svaki put se razocaram sto na razglasu NIKAD ne puste Rocket Ride :D
da vam rukovodstvo nije toliko seljacko mozda bi oni mogli na inauguralnoj voznji da isprave ovaj bogohulni propust :D
a posle moze i Crazy Train :D
mada znajuci vas verovatno ce drndati Karleusa ili Ceca
inace to nije pravi brzi voz vec normalan emu za relacije izmedju dva ne previse udaljena grada. udoban, pouzdan, dovoljno brz ali NE brzi i nikakav poseban luksuz. od NS do BG ce ici projektovanom brzinom 120km/h
btw cujem da ce imati i 1 i 2 klasu, ali ne kazu da li je ova cena za 1 ili 2. ako je za 1 onda je ok (naravno ako ce stvarno ispunjavati makar prosecne zahteve za prvu klasu). ako je za 2 onda je mnogo (ako ce 2 biti na prosecnom nivou 2 u Evropi ili ispod)
Tragikomicni su mi komentari ovih do juce osvescenih ekologa kako pre biraju autobus, automobil i linijski taksi spram ekoloskog voza.To su oni isti koji su pre par nedelja skakali nam po haubama automobila u ime cistog vazduha.
Jel ste se vi ljudi vozili nekad po Evropi vozom? Vozovi su svuda skupi kao sam djavo.
Bus u jednom pravcu do BG-a je izmedju 700 i 800 dinara.
Sa ovim vozom stigneš za pola sata u Beograd, imaš komfor, ne moraš da se stiskaš u smrdljivom autobusu...
Ako vam smeta cena, vi uzmite voz koji staje i na stanice izmedju, pa platite manje. Stici ćete za isto vreme koliko i autobusom treba do BG-a.
Ja ne razumem kako ljudi moraju sve i dobro i loše da kritikuju. Svi smo se žalili da nam je železnica očajna, i najzad dobijemo poboljšanje ali ni to ne valja.
Pre neku godinu sam išao od Ciriha do Beča vozom. Voz je bio isti ovaj naš ćira, samo što je bio uredan i čist. Kretao se nešto preko 100km/h, možda maksimalno na nekim deonicama 150km/h. Da ne pričam o vozovima u Hrvatskoj, Madjarskoj, Sloveniji. Svuda po Evropi sam se vozio sa interrail kartom, i u većini zemalja voz je katastrofa.
Prokop je iznad Senjaka, na 5min peške od partizanovog stadiona, 10min do autokomande. Pa nije na Mirijevu ili Ceraku, kako vi ovde predstavljate.
Jel autobuska stanica u NS u centru grada? Hocete voz da vam stane u Knez Mihajlovu možda?
Muka mi je više od ovog kenjanju po svemu živom, i kad treba i kad ne treba. Bitno da se nešto palamudi. Kritikujte stvari koje treba da se kritikuju, ima ih sasvim dovoljno.
se raspisali lenštine hejterske , koje bi da svima nama bude kao njima , koji samo leže , pametuju gladaju sebe kako propadaju !nastavite da maštate , da vredni ljudi neće se radovati napretku , uostalom nastavite sa svojim malim hejterskim životima , kritikujte , ne morate se voziti ...
80-tih godina sam išao redovno u BG na sjajne izložbe u Narodni Muzej i na sajam knjiga. Onda su došle 90-te pa sam išao po ambasadama za vize da malo pobegnem od ovog ludila - u Budimpeštu, u Beč, u Toskanu...
Od kako su ukinuli vize, a posle i izmeštanjem glavne železničke stanice u tamo neku maminu i nemam nekog specijalnog razloga i volje da idem.
Različiti komentari,različita računica...što se mene lično tiče, ukoliko bude usluga na nivou, prvenstveno higijena, rado ću koristiti ovaj brzi voz. Ako bude opet kutije, torbe, džakovi, bicikla....zaboravite ! Generalno, uvek ću pre izabrati da sednem kao čovek i idem vozom, nego da se mrcvarim automobilom po Beogradskim špicevima, tražim parking i razmišljam oću li zateći automobil gde sam ga parkirao...inače, cena mi je OK.
Polako samo, biće 2500 na kraju. Dok se sva alavaština ugradi, biće super ako i bude 2500. Ej, pa kao da ne znate, čim oni nude minibar, besplatni wifi itd, ima da bude i cena. A za tih 1000 ima da se gurate u stajaćem koji juri 30. Air serbia 2
Ako brzi voz staje na svakoj stanici od NS-a do BG-a nema sanse da ce stati i na Novi Beograd jer onda nema sanse da ce biti putovanje pola sata, dzaba 1000km na sat ako usporava do svake stanice.
95% stanovnistva kad ide u BG ide u centar kao sto Beogradjani kad dodju u NS gledaju da obidju centar i tvrdjavu, ne idu na Sajlovo u Zombilend ili na Detelinaru da gledaju Ajfelov toranj. Sa ovom tvojom kalkulacijom u najboljem slucaju se stize za sat vremena do Terazija, pa kakve onda veze imamo sa brzim vozom od pola sata???
Ko radi na Novom Beogradu uglavnom je u IT sektoru i radi od kuce ni ne ide do firme, nisi iz vladajuce stranke ali su ti argumenti uzasni, ovo je samo isplativo nekome ko ima rodbinu na Prokopu i zali Boze za sta su nam blokirali voz koliko vec godina, jedno 4-5 da bi i dalje putovao do centra duze od sat vremena
Повратна карта 1600,00 плус ми треба 2х65,00 до ж станице и назад аутобусом. После у Београду 2х75,00. Изађе укупно 1880,00 са два преседања. Линијски такси 2х1000,00 а можда и по 900,00 без преседања и од врата до врата. Ко иде сваки дан нека рачуна даље ...
Premestanjem stanice iz centra i dizanjem duplo cene obesmislili ste voz. To sto je malo brzi i lepse mirise meni nista ne znaci. Gde taj voz ide? Koliko kosta taksi u Bg?
Koje dranje od cene! Pa ko će imati para da se vozi ovim vozovima?! Verovatno ovi lopovi na vlasti nemaju osecaj koliko ljudi nemaju para i kakve su plate.
Svuda u svetu su brzi vozovi na 300+ kmh, samo kod nazadnjaka ce dostizati maximalnu od 200 kmh na jednoj kracoj deonici. Svuda u svetu je voz najjeftiniji kopneni prevoz, samo je u srbijaniji najskuplji. Skuplji i od autobusa! Za vreme izgradnje od par godinica nismo imali nikakav voz. I svo to zadovoljstvo je naplaceno kao da su pravili kosmodrom. Neka onda i karta bude 5000 RSD u jednom smeru, jer se svakako prosecan gradjanin nece voziti ovim prevozom SNS kaste. Nazadno do bola.
Pod uslovom da imaju auto. I da vole gužvu po Beogradu, a sve češće i na auto-putu od Stare Pazove ka Beogradu (gde jedan šleper pretiče drugi). I da vole da plate sat parkiranja u garaži 100-120 dinara na 6. nivou garaže, pritom čekajući 10 min da se oslobodi mesto u garaži. I da vole da voze po mećavi ili ledu.
Zašto je uopšte bitno da li će grupa ljudi ili porodica putovati ovim vozom? Nisu putovali ni kad je povratna bila 460 din. jer je voz bio spor.
Budućnost koja je ovde izvesna je budućnost u kojoj će se na ovim prostorima povremeno sukobljavati arapi i kinezi.
Kinezi kao vlasnici fabrika zagađivača i radnih logora i lenji arapi koji nisu baš neki ljubitelji kineza.
Manjina će biti sabsaharski došljaci i oni će možda najbolje proći.
Sve to će nadgledati klaus švabovi dronovi i potpuno autonomni ljudoliki maskovi nanoroboti kao čuvari novog poretka.
Gde ćemo za to vreme mi biti ostaje mistrija.
Tako da u suštini cena je najmanji problem.
Neće sigurno kupovati kartu svaki dan već će uzeti mesečnu kartu. Mesečna je 6.874 za 2. razred i 10.080 din. za 1. razred. (https://w3.srbvoz.rs/TarifeJavne/Spt%2005%20PT%20DEO%20III%20-%20Cene%20na%20blagajni%20od%2010-04-2021_1.pdf)
Prokop pa Prokop. Voz staje i na Novom Beogradu. Na istom peronu staje BG voz do Autokomande, Vukovog spomenika, Pančevačkog mosta (pritom je besplatan jer ne rade validatori za karte). Moći će za manje od sat da se stigne od Novog Sada do Vukovog spomenika (evo reda vožnje: https://infrazs.rs/pristup-infrastrukturi/red_voznje_2019-2020-2-2-2/). Ispod železničkih perona je tramvajska stanica, a 50-100 metara dalje i autobuska.
Stara stanica jeste bila bliža centru i velika je greška što je ugašena, ali ne idu svi u centar. I sa stare stanice je većina ljudi morala gradskim prevozom do odredišta. Da ne pričam da je danas većina radnih mesta skoncentrisana na Novom Beogradu.
Nisu mi jasni ljudi koji tvrde da je karta skupa. Da li znate pošto je autobuska karta na relaciji N.Sad-Beograd? Cene se kreću, u zavisnosti od prevoznika i vremena polaska, od 450-850 dinara i jednom pravcu. Cena vozne karte od 800 dinara je realna, ne i ekonomska cena, za uslugu koju dobijate. Neka vam firma plati prevoz ako vam je mala plata, a radite u Beogradu.
Luksuziramo se i trošimo pare na nešto što nikom neće koristiti, pogotovo ne po toj ceni karte. A debelo ćemo sve to da platimo, hteli ne hteli. Izuzetno neodgovorno i glupo trošenje budžetskih para. Kada klepe po cenama svakog prevoza, ljudi će sve više organizovano putovati. Već sada možete platiti privatnog prevoznika da vas za konkurentu cenu odveze do Beograda na željenu adresu.
Onda ide dizanje cene goriva, i država uvek klepi najviše, što je prosto neverovatno. Pojedinac i njegova gramzivost ne može da pridje blizu nekompetentnim a halavim vodjstvom ove države. Oni su ubedljivo najveće lopine od svih nas, i kanda im je to jedina kvalifikacija, jer sve što gledamo da rade čini se kao da je bez mozga. Jedino u čemu su uspešni je trpanje love u sopstvene džepove.
Hajde da zamenimo ekipu u aprilu pa da vidimo kakva će biti sledeća. Sve je bolje od ovoga.
Trenutno je isplativije ici autom od NS do BG-a ali kako se krecu cene goriva (trenutno 180 RSD litra diesel-a) , kad pruga proradi voz ce biti dzaba u odnosu na kola. #brzejacebolje
Mir. Nije ovo za vas. Ovo je za buduce nade sa SNS akademije. Nisu jos bas za sluzbeni automobil na celoj relaciji BG-NS, ali ce ih zato sacekati u prokopu i dalje transportovati gde treba (o narodnom trosku naravno).
Ti očigledno ne putuješ na toj relaciji tako da tvoj komentar je totalno bez ikakve veze i nema veze sa realnošću. Brzi voz je pun pogodak i sigurno će mi pomoći da ne potrošim dva puta po 1h10min u kolima.
Inače ja imam gde da spavam u BG ali mi je porodica u NS i ne pada mi na pamet da zivim bez porodice ni zakakve pare.
Dragi moji sugradjani, oprostite na pametovanju ali meni je očigledno da pruga nije inicijelno ni napravljena za nas (gradjane) već kao jedna od glavnih logistička veza Srbije sa Madjarskom (Budimpeštom) koja se već neko vreme smatra i razvija kao logistički centar Evrope za Kinu. Tako da nema smisla da komentarišemo koliko i da li ima smisla gradjanima Ns-a ili Bg-a da je koriste. To je samo usputni mktg koji je ova vlast pokušala da iskoristi kada je već tolike (naše) pare spucala u projekat. Pozdrav.
Zanimljivo, koristice se vise vozovi ako cene za redovan voz budu pristupacne, jedini problem je prokop, vecina ce izlaziti na Novom Beogradu i odatle hvatati dalje tramvaj ili bus posto je sve uvezano tako da prokop ni nema neku svrhu
Dakle JEDNU JEDINU stvar koju su obećali nisu u stanju da urade.
Niti rokovi, niti cena radova, niti cena usluge. Sve su slagali! A kvalitet- .... da ne zluradim!
'Ajmo ljudi, vreme je, 3. april je tu pred nama!
10 litara TNG-a je manje od 1.000 dinara i dovoljno je da odeš u BG, odradiš šta si naumio i vratiš se nazad do Stare Pazove. Još 5-6 litara i eto te nazad u Novom Sadu. Jeste da u kolima nemam wi-fi i ketering, ali me zato barem neće istovariti u onoj rupčagi iz koje nema dalje osim ako nisam spremio 3-4.000 za taksiste u BG.
Dovoljno sam da ne ideš i više ti se isplati automobil i autoput! Ovo je baš smešno! Još autobus ili taxi od Prokopa pa do nekog funkcionalnog dela BG...
Ako neko živi u NS-u a radi u Bg-u treba da investira 300 evra mesečno za 22 radna dana. Za te pare može da iznajmi stan u Bg-u i uštedi sebi mlaćenje tamo amo svaki dan...genijalna matematika. Već predviđam prazne putničke vozove a najverovatnije i teretne ako budu primenjivali isti cenovnik. Ali, da, prugu ćemo masno otplaćivati koristili je ili ne...
zeleni ste kao što je Zlatibor nekada bio. Sačekajte da prodju izbori, pa ćete da vidite koliko kosta najbrži voz koji je Balkan ikada video, ove nedelje! Do tada, tišina i po svoje tri červene srbendoi to samo ako si pravilno glasao, naravski da bude sve po zakonu!
Mnogo zavisi od broja polazaka u toku dana. Uvek cu izabrati voz u odnosu na autobus osim ako sa autobusom stizem blagovremeno. Plasim se ipak da voz nece moci konkurisati autobusu u gustini polazaka tokom dana.
Којим свим станицама, где су станице Бешка, Чортановци, Чортановци Дунав и Карловачки виногради?
Коме од нас Сремаца треба ова пруга?
Коме сте направили ону станицу усред њива, усред ничега између Бешке и Чортановаца, ко ће то користити, коме то треба?
Znaci, roditelji, koji namere da odvedu svoje dvoje dece u Beograd u zooloski vrt, treba da plati preko 6000rsd, samo da stigne do Beograda, a onda da se nadje u nekoj bestragiji zvanoj Prokop, te da se napati u autobusu ili da iskesira za taksi do centra i od centra pri povratku? Svasta, ljudi ce sesti u automobil, potrositi pola para za benzin, putarinu i parking, a drugu polovinu upotrebiti da decu odvedu na rucak!
Za 80 km, nenormalno skupo, cak i za zapad, ako tome dodamo i istovar putnika u nedodjiji beogradskoj, cenim da ce voz biti vrlo "isplativ"! Cak deset putnika dnevno ce prevoziti, u danima kad je guzva!
...besplatan wi-fi, mini bar, poseban deo za velike prtljage i posebno mesto za osobe sa posebnim potrebama...
AKO NEMA KLIMATIZOVANA SEDIŠTA SA MASAŽOM, NE ULAZIM
;-)
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Cena povratne vozne karte od Novog Sada do Beograda biće 1.600 dinara u vozu bez usputnih stajanja
Autor: Tanjug
Novi Sad
•01.02.2022.
•18:14
Komentari 163
Milivoje Vatrogasac
Budimir Trajković
Jakoje
Savo
Pa kome smeta nek se snadje drugim prevozom. Hehe!
Lala
Novi Sad-Beograd 71km, brzina 200km/h, 1000rsd.
Tolko.
Fala!
Zoran
Bogdan
a mesecna karta je bila oko 6000 dinara !
Molim nadlezne da vrate onaj voz i one cene.
Glavnik Jasna
Razum
021
Jerrey
Novosađan
Pa samo od NS do Beške, vozu je trebalo pola sata, a ne sa presedanjem do Vukovog spomenika za sat vremena?!?!?
Brzo na jedno presabiranje!
P.S. Nisi ti nikakav stanovnik Novog Sada, jer Novosađani ne pišu za sebe “Novosađanin”.
Novosađanin u Bgd
Novosađan
O čemu pišeš, kako možeš da si se vozio vozom, koji još nije krenuo, saberi se malo…..
‘Ajde polako i iz početka, ovde se govori o novom, avavovom brzom vozu ……
Tipo
Novosađanin u Bgd
Da, vozio sam se još od 2010. godine, kada je uveden, prvenstveno kako bi se izbegle gužve na Gazeli. Za 10-15 min se stizalo od Novog Beograda do Vukovog spomenika, u novom redu vožnje je predviđeno 11 minuta. Dok je redovno saobraćao (pre ove rekonstrukcije), bio je tačan u minut i najbrži način da se iz Batajnice, Zemuna, sa Novog Beograda stigne do Autokomande, Vukovog spomenika i celog Bulevara kralja Aleksandra.
@Bl
Brzi, tj. IC voz (5 polazaka po smeru) ne staje nigde osim na Novom Begradu, dakle Novi Sad - Novi Beograd - Prokop i putuje 36 min (33 do NBG). Ostali staju i na drugim stanicama. Za funkcionalno pismene (ko ume da čita tabele i grafikone) ovde sve lepo piše: https://infrazs.rs/pristup-infrastrukturi/red_voznje_2019-2020-2-2-2/.
Pogrešna Vam je pretpostavka o 95% ljudi koji idu u centar. Putujem autobusom jedanput nedeljno. Polovina ljudi izađe u Zemunu, a ostali na BAS-u. Dakle, manje od 50% ljudi ide u centar (pritom, ko izađe na BAS-u možda ide na Zvezdaru, Voždovac itd.).
Nisu na Novom Beogradu samo IT firme, ima raznih firmi koje rade uobičajeno.
djole
Takav je luksuz bio doci na onu staru glavnu stanicu, ovo je tako jadno.
Da su bar uveli neke brze, ceste autobuse da rese to... ali nista. Sramota
bzvz
Glas razuma
"Poslanici danas o predlozima zakona o kreditima: Zaduživanje od 1,83 milijarde evra"
https://www.021.rs/story/Info/Biznis-i-ekonomija/296860/Poslanici-danas-o-predlozima-zakona-o-kreditima-Zaduzivanje-od-183-milijarde-evra.html
Psiholog
Psiholog
Чортановци
Да ли свестан шта си написао?
Ми Сремци, који смо остали без својих железничких станица, отплаћиваћемо кредит, а изгубили смо могућност коришћења железнице!!!
Наше генерације ученика, студената и радника, користило је железницу све до овог “златног” доба!
pc
Ja dosta putujem u BG poslom, a takođe i u Budimpeštu pa bi volio što pre da se izgradi i ta pruga, a vi ostali sedite kući na za kući niste.
Ne znam kakve majke rađaju ove zlurade jezike i kako takvo palančko razmišljanje uopšte uđe u nečije glave. Ne znam kako nekima Fric i Hans iz Nemačke postanu bliži od Marka i Dušana iz Beograda. Svašta sam doživio ali Srbe nikad nisam mogao da shvatim.
Aleksa
Da li su Beogradjani toliko bili inertni i dozvolili da izgube zeleznicku stanicu. A cela Srbija placa zaduzivanje Srbije za Beograd. Ima li pameti Beogradjani? Glasamo za povratak zeleznicke stanice- ali svi!
Šumadinac
pawlle
/
Jelena
Trt
Jedno je čiko kad lažeš, a drugo je kad lako proverljivu laž ponavljaš kao papagaj, to je već ozbiljna bolest. Naravno, prihvatljiva je i opcija da zapravo ne umeš da koristiš google maps, nisi se ni do sada pokazao naročito bistar. To i sada demonstriraš odvalama kako se ovo može popraviti promenom par autobuskih linija i šepurenjem kako znaš šta Beograđani znaju, a svaki dan je ovde jasno da nemaš mnogo veze ni sa gradom u kojem si navodno živeo.
Radikalska zemara
Dzo
Ipak je čika Dijasporac neko, ko se u sve razume, k’o Marica u kriv!
dijasporac
Lemi
Reče Dijasporac, Vučićev pitomac!
Tri linije
dijasporac
Kolosalna glupost je da je zeleznicka stanica izgradjena na pogresnom mestu jer ne postoje autobuske linije do nje, valjda je lakse uvesti tih nekoliko linija do zoo-vrta i trznog centra Usce koje trazi nezadovoljna novosadska masa nego smestiti zeleznicku stanicu na Kalis. Beogradska zeleznicka stanica ponajvise postoji zbog samih Beogradjana a polozaj Prokopa kao medjugradske stanice iako nije idealan je za vecinu njih prihvatljiv, nalazi se u sredistu grada i u blizini najvaznijih saobracajnih cvorista.
Trt
Pričaš poluistine i gluposti, kao i svaki put kad se oglasiš. Prokop je od Slavije udaljen jedno 2 kilometra peške, a dobra 3 kilometra prevozom; da ne govorimo o tome da si izabrao Prokopu najbližu tačku užeg centra Beograda, pa opet nije ni blizu isto. A to kad je i šta "planirano" je bespredmetno: da bi Prokop ispunio tu famoznu svrhu za koju je planiran još 60-tih, potrebno je potpuno preuređenje mreže gradskog prevoza, promena funkcija ulica i ko zna šta sve još ne; znači u ozbiljnoj zemlji posao od jedno 5 godina, a u ovoj nedostižna sanjarija. Možda uopšte nije slučajno što nijedna vlast do ovih lopuža nije mislila da je najpametnija ideja sprovoditi to u delo.
A lepo je što se toliko ponosiš studiranjem u Beogradu, ali s fakulteta (i ovdašnjeg i tamošnjeg) su izašle i gore neznalice od tebe, pa nikom ništa.
dijasporac
Samo posmatram
Koliko se može primetiti, Vi ćete biti jedan od ređih, ako ne i usamljen putnik.
Vladimir
Gospodski, toga sam se nagledao u Evropi, i jedva sam čekao da se završi ova pruga.
Prava poslastica za bicikliste.
Kleš
dijasporac
(proverljivo na sajtu https://reiseauskunft.bahn.de)
Ako se vec pozivate na Evropu, morali bi da nesto i znate o njoj i da to bude istinito. I ovo nema veze sa cenama u Srbiji, cisto sto mrzim kada ljudi lupaju "u Evropi je tako", a nije tako.
dijasporac
Za informaciju pucanstvu, nije Vucic smislio Prokop (jeste BG na vodi), Prokop je jos '60-tih zamisljen kao okosnica zeleznickog saobracaja u Beogradu, izbuseni su tuneli kroz Topcidersko brdo, izgradjen je zel.most preko Sajma, pocela je gradnja stanice (koja ni 50+ godina od pocetka nije zavrsena). Stanica je pozicionirana na strateskom mestu za buducu saobracajnu mrezu grada (jos '60-tih je planiran unutrasnji magistralni prsten ciji je deo most na Adi, blizina autoputa, bul.Voj.Misica, Slavije, Autokomande, blizina buduce metro linije sa Banovog brda itd). Znaci, sve to si zamislili urbanisti jos '60-tih ali kao i za sve ostalo, Srbija je izgubila 2-3 decenije zbog Milosevica i svih ostalih posle njega. Napomena: dijasporac je bio student krajem '80-tih na fakultetu u BGD gde se ovo izucavalo.
Djuri
Lala
Ili samo skoknem do Hajd parka da piškim pa nazad u NS?
novosadjanin
kada imam vise od jedne destinacije, najcesce parkiram auto na parkingu iza savanove (koji kosta... u pm), jer lako i brzo sletim sa autoputa, pa zovem taxi.
jer je ludo&nezaboravno iskustvo haos po bg ulicama, pogotovo u vreme spiceva (jutarnji-poslepodne), ponekad izgubim po sat vremena back&fort, plus se iznerviram , itd
bogami, ja cu ga koristiti.
dodje isto (ili cak manje) a mnooogo manje cimanja, ne drzim volan po sat vremena tamo i nazad, vec mogu nesto pametno uraditi.
Vlada
Svako s blabla cara može da me baci do Beograda za 500 dinara, ne treba mi banda ponavljača koja zamišlja da je taksiranje profesija.
Novosađanin u Bgd
880 dinara može da bude eventualno Lastom. Kasni bar 10 min, čak i kad je suvo. Često nema konduktera pa vozač potroši 10 min na naplaćivanje karata u Zemunu. Na kraju teško može da stigne za manje od sat i po, a preko Inđije treba mu i sad vremena. Dakle, 3-4 puta duže od ovog voza.
@Vera
Jeste, pa kad krene da kupi ljude sa Vidikovca, Miljakovca, Karaburme, iz Mirijeva, Borče, Bloka 45 itd. Samo zamišljam obilazak svih beogradskih naselja. Verovatno neki Fiat Multipla, nagurano po pet ljudi.
100%Таксиста
Andrej
Звјездан
Stefan
RV
Tenor
rade
Miki
AVAVAV
Neko iz mase
Комша
Што се цене карте тиче за наш џеп је прескупо. У рангу је са ценама у ЕУ, али тамо је стандард знате и сами какав. Иначе на западу седнеш испред рачунара, купиш карту данима раније и добијеш јефтиније. Како се ближи дан пута карта је све скупља. Мада 80км пруге је смешно за тако нешто. Кад се направи брза пруга кроз целу земљу, онда ће то имати смисла.
У сваком случају за 1600 динара до БГ и назад колима превеш 5 људи.
Bojan
A ti si vidim i sad "vani", pa po tuđem šoru deliš savete...
Kostunica
200 km/h ce se kretati svega 42 km (ako i to bude moguce), odnosno, 15 minuta od Batajnice do Karlovackih Vinograda.
Rade
Kostica
ns ja
Tako je to kad ti "struka" i "pamet" vode državu, mi obrazovani posmatramo sa strane, biznis plan im je samo onako jako "važan" termin koji dobro zvuči da narod pomisli kako su oni pametni i sveCki ljudi... :))))
Uh
01.02.2022 • 23:45
nazadnjacki vozovi prolaze
Aj u 100 marki da neće ići ni tih obecanih 200 km/h… dok se ne pokvari!
Liman
Povratne karte:
Zagreb Karlovac - ćirom (oko 70km/h) - 55km 1350din
https://prodaja.hzpp.hr/en/Ticket/TicketAndOptions?StateBasketId=ac6c1d6d-49fa-4c03-ba2b-90aa54a3e5a9
Bratislava Beč - lošim vozom koji ide oko 100km/h -80 km 4800din
https://www.raileurope.com/en/selections/9629742/edit
Keln Dortmund 94km 6100din
https://www.raileurope.com/en/selections/9629714/edit
Venecija Verona 120km 4900din
https://www.raileurope.com/en/selections/9629767/edit
Smer i pravac
Dr
Nimbus
Inace, komentar je sasvim na mestu. Postoje vagoni koji imaju nekoliko mesta za bicikle. Verovatno ih nasi kratkovidi nisu uzeli, niti ce. Najnormalnija stvar je da dodjes do stanice biciklom, utovaris na voz i kad sidjes nastavis da vozis. Znam da bih ja sigurno koristio. Provozam se par desetina km u jednom smeru, udjem u voz i vratim se kuci.
akademik
Nebojsa
Nimbus
Takodje, gorivo + putarina me izadju oko 2200 din, oba smera. Dakle, vec za 2 osobe se debelo isplati, da ne pricam o prakticnosti i vremenu.
Provozacu se vozom jednom zbog atrakcije, i to ce biti to.
Da se ne lazemo, i u Evropi je voz skup, skuplji od autobusa, ili kola za vise osoba. Ali tamo i sve drugo funkcionise, red voznje, presedanja, gradski prevoz u svakom gradu, pa ljudima nije zao da daju vise novca, da se ne bi maltretirali kolima po saobracaju. S tom 'malom' razlikom, sto oni imaju vise novca.
Vera
Malo
Uzmimo da po ceni od 1.000 din u jednom pravcu njih 150 hoće i može da plati, a po ceni od 500 din njih 300 heće da se voze - zarada železnice je 150.000 u oba slučaja. Ajde da vidimo sa povratnom: njih 150 u jednom pravcu hoće/može da plati 1.600 din, a duplo više njih povratnu po 800 din - zarada opet ista, 240.000. A njih 300 bi još da kupe po kafu i sok, možda i pljesku. To mu dođe dodatna zarada. Uz to ne zagađujemo životnu sredinu automobilima u pokušaju da nađemo parking po Bg... Elem, zar je manje više, a više manje. Nije! Spustite cenu karte, aman. Voz nije za elitu, već za ljude.
Miki
Bane
kolko drame
ex chapman
da vam rukovodstvo nije toliko seljacko mozda bi oni mogli na inauguralnoj voznji da isprave ovaj bogohulni propust :D
a posle moze i Crazy Train :D
mada znajuci vas verovatno ce drndati Karleusa ili Ceca
inace to nije pravi brzi voz vec normalan emu za relacije izmedju dva ne previse udaljena grada. udoban, pouzdan, dovoljno brz ali NE brzi i nikakav poseban luksuz. od NS do BG ce ici projektovanom brzinom 120km/h
btw cujem da ce imati i 1 i 2 klasu, ali ne kazu da li je ova cena za 1 ili 2. ako je za 1 onda je ok (naravno ako ce stvarno ispunjavati makar prosecne zahteve za prvu klasu). ako je za 2 onda je mnogo (ako ce 2 biti na prosecnom nivou 2 u Evropi ili ispod)
dobrivoje
Samo jako
Marko
Bus u jednom pravcu do BG-a je izmedju 700 i 800 dinara.
Sa ovim vozom stigneš za pola sata u Beograd, imaš komfor, ne moraš da se stiskaš u smrdljivom autobusu...
Ako vam smeta cena, vi uzmite voz koji staje i na stanice izmedju, pa platite manje. Stici ćete za isto vreme koliko i autobusom treba do BG-a.
Ja ne razumem kako ljudi moraju sve i dobro i loše da kritikuju. Svi smo se žalili da nam je železnica očajna, i najzad dobijemo poboljšanje ali ni to ne valja.
Pre neku godinu sam išao od Ciriha do Beča vozom. Voz je bio isti ovaj naš ćira, samo što je bio uredan i čist. Kretao se nešto preko 100km/h, možda maksimalno na nekim deonicama 150km/h. Da ne pričam o vozovima u Hrvatskoj, Madjarskoj, Sloveniji. Svuda po Evropi sam se vozio sa interrail kartom, i u većini zemalja voz je katastrofa.
Prokop je iznad Senjaka, na 5min peške od partizanovog stadiona, 10min do autokomande. Pa nije na Mirijevu ili Ceraku, kako vi ovde predstavljate.
Jel autobuska stanica u NS u centru grada? Hocete voz da vam stane u Knez Mihajlovu možda?
Muka mi je više od ovog kenjanju po svemu živom, i kad treba i kad ne treba. Bitno da se nešto palamudi. Kritikujte stvari koje treba da se kritikuju, ima ih sasvim dovoljno.
002211
aga
DTD
Od kako su ukinuli vize, a posle i izmeštanjem glavne železničke stanice u tamo neku maminu i nemam nekog specijalnog razloga i volje da idem.
moja malenkost
ajme
Bl
95% stanovnistva kad ide u BG ide u centar kao sto Beogradjani kad dodju u NS gledaju da obidju centar i tvrdjavu, ne idu na Sajlovo u Zombilend ili na Detelinaru da gledaju Ajfelov toranj. Sa ovom tvojom kalkulacijom u najboljem slucaju se stize za sat vremena do Terazija, pa kakve onda veze imamo sa brzim vozom od pola sata???
Ko radi na Novom Beogradu uglavnom je u IT sektoru i radi od kuce ni ne ide do firme, nisi iz vladajuce stranke ali su ti argumenti uzasni, ovo je samo isplativo nekome ko ima rodbinu na Prokopu i zali Boze za sta su nam blokirali voz koliko vec godina, jedno 4-5 da bi i dalje putovao do centra duze od sat vremena
/
dosao je u ns da bi vozio bicigli.
otud se i q. njime ovde se on vozi bez potenciranja
Millos
Светозар Милетић
Pitanje
Koliko će putnika biti zainteresovano za ovo, da li to ima smisla?
Novosađan
Od kud znaš, išao si već tim brzim vozom, pa iz iskustva?!?
ee
Marko, Liman
80. sam hvatao Simplon do Pariza, iz NS išao u Berlin i Helsinki. Ovo je neka endemska priča i film za izbore.
Јаца
Ово је туристичка атракција, ово није превоз путника.
Ja
Citalac
Miki
ZOZONE
Nikola
Zašto je uopšte bitno da li će grupa ljudi ili porodica putovati ovim vozom? Nisu putovali ni kad je povratna bila 460 din. jer je voz bio spor.
Luka
Žika
Kinezi kao vlasnici fabrika zagađivača i radnih logora i lenji arapi koji nisu baš neki ljubitelji kineza.
Manjina će biti sabsaharski došljaci i oni će možda najbolje proći.
Sve to će nadgledati klaus švabovi dronovi i potpuno autonomni ljudoliki maskovi nanoroboti kao čuvari novog poretka.
Gde ćemo za to vreme mi biti ostaje mistrija.
Tako da u suštini cena je najmanji problem.
Праведник
ticket
Nikola
Jeftinije autom
Novosađanin u Bgd
Stara stanica jeste bila bliža centru i velika je greška što je ugašena, ali ne idu svi u centar. I sa stare stanice je većina ljudi morala gradskim prevozom do odredišta. Da ne pričam da je danas većina radnih mesta skoncentrisana na Novom Beogradu.
Tiberius
Pitam za babu
Srdjan
Teodor
Da si rekao bicikli, ajde-de.
I, zašto se onda ne zoveš Biciklasta?
Iq 0
Sks
Miloš
Darko
gradjanin
Izlazite u centru...
Dana
Onda ide dizanje cene goriva, i država uvek klepi najviše, što je prosto neverovatno. Pojedinac i njegova gramzivost ne može da pridje blizu nekompetentnim a halavim vodjstvom ove države. Oni su ubedljivo najveće lopine od svih nas, i kanda im je to jedina kvalifikacija, jer sve što gledamo da rade čini se kao da je bez mozga. Jedino u čemu su uspešni je trpanje love u sopstvene džepove.
Hajde da zamenimo ekipu u aprilu pa da vidimo kakva će biti sledeća. Sve je bolje od ovoga.
DR.agan
pera
Mile
56
e
Ti očigledno ne putuješ na toj relaciji tako da tvoj komentar je totalno bez ikakve veze i nema veze sa realnošću. Brzi voz je pun pogodak i sigurno će mi pomoći da ne potrošim dva puta po 1h10min u kolima.
Inače ja imam gde da spavam u BG ali mi je porodica u NS i ne pada mi na pamet da zivim bez porodice ni zakakve pare.
BoTheBlade
Seka
××
Bane
Vombat
Pravda
Niti rokovi, niti cena radova, niti cena usluge. Sve su slagali! A kvalitet- .... da ne zluradim!
'Ajmo ljudi, vreme je, 3. april je tu pred nama!
Saša
Ivan
Nece vucicu propasti biznis, nego ce nasi cukununicici vracati kredit
Joja
Bojan
Bicikl verovatno može, ali sam đavo će znati šta ti je ta "bicikla"...
Nikola
Realista
Dobri
Džokej
Biciklista
Objektivan
Iggy
.
Mile
jatzans
Apotekar
Nikola
Sale
Чортановци
Којим свим станицама, где су станице Бешка, Чортановци, Чортановци Дунав и Карловачки виногради?
Коме од нас Сремаца треба ова пруга?
Коме сте направили ону станицу усред њива, усред ничега између Бешке и Чортановаца, ко ће то користити, коме то треба?
bla
Neoplanta
Joca
euan
Nedjo
/
rekose 1.000 din
Mamislav Tatić
Moreeee!
Aleksandar
Whaaat
a gde vam je stanica
Slaninar
Igor
Obrad
Đura
Pobesneli Laloš
Putnik
AKO NEMA KLIMATIZOVANA SEDIŠTA SA MASAŽOM, NE ULAZIM
;-)
Opp
dijasporac
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H